-
maj27
VELIKO STRUČNO SAVJETOVANJE
O UPRAVNOM POSTUPKU
UPRAVNI POSTUPAK U INSPEKCIJSKIM POSTUPCIMA
UPRAVNI SPOR
PETAK 27. MAJ 2022. godine, GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ ILIDŽA-SARAJEVO
Agencija APKE Sarajevo Vas poziva na veliko stručno savjetovanje iz praktične primjene Zakona o upravnom postupku Bosne i Hercegovine (Službeni glasnik BIH” br. 29/02, 12/04, 88/07, 93/09, 41/2013) i Zakona o upravnom postupku Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 02/98 i 48/99).
Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasni, način otklanjanja grešaka nastalih u upravnim (PRVOSTEPENIM I DRUGOSTEPENIM POSTUPCIMA) organa uprave BiH, F BiH, KANTONA, OPĆINA, JAVNIH USTANOVA I JAVNIH PREDUZEĆA, uz davanje jasnih uputa rukovodiocima/rukovodećim službenicima, privrede, voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama ovih zakona.
CILJNA SKUPINA:
Savjetovanje je namijenjeno: inspektorima, šefovima pravnih odjeljanja, voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka, rukovodiocima/rukovodećim službenicima i ostalim državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, sindikalnim povjerenicima i članovima sindikalnih organizacija, članovima uprava društava i ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/ HR Menadžerima, članovima vijeća zaposlenika i svima onim koje interesuje navedena tematika.
Akcenat savjetovanja će biti na procesnom postupanju sa primjerima iz prakse uz primjenu drugih materijalnih propisa koji su međusobno komplementarni i time usko povezani sa inspekcijama i temama koje ćemo obrađivati i to nakon obrade teme zakona o upravnim postupcima kao postupaka koji je u uskoj vezi sa inspekcijskim postupanjem kao što je: INSPEKCIJSKI NADZOR U POSTUPANJU KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH.
PREDAVAČI:
- Milica Pranjić, dipl.iur – Pravni savjetnik za upravne sporove Suda BiH
- Emir Mehmedović dipl. pravnik– glavni upravni inspektor, (Zakon o upravnom postupku Bosne i Hercegovine po kojem postupaju organi uprave Bosne i Hercegovine)
- Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik– (voditelj najsloženijh drugostepenih postupaka)
TEME SAVJETOVANJA:
- PRVOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Rekonstrukcija spisa u skladu sa odredbama ZUP-a (OŠTEĆENIH ILI IZGUBLJENIH SPISA ILI AKATA);
- Osnovna načela ZUP-a, (PRIMJERI KRŠENJA, POSTUPAK ISPRAVLJANJA GREŠAKA PO ZUP-u);
- Dokazivanje, predmet dokazivanja, teret dokazivanja (isprave, uvjerenja, svjedoci, izjava stranke, vještaci, tumači, uviđaj, osiguranje dokaza);
- Zapisnik, o uviđaju, raspravi itd (sadržaj uloga i značaj kao, osnova valjanog prvostepenog akta)
- Značaj kancelarijskog poslovanja u upravnom postupku (otvaranje, signiranje, zavođenje akata);
- Uticaj DMS-a na rad uprave (dokument menadžer sistem), uloga, značaj elektronskog poslovanja u odnosu na odredbe ZUP-a
- Upotreba FAKSIMILA na službenim aktima i ispravama (kad se može koristiti, odgovornost za upotrebu i čuvanje, rizici, prestanak prava);
- Samostalnost u rješavanju i odgovornosti osoba ovlaštenih za vođenje postupka i za rješavanje kada je NARUŠENA samostalnost u rješavanju;
- Uloga i značaj SLUŽBENE ZABILJEŠKE (kada i gdje se sastavlja da ima pravnu snagu);
- Odnos općeg i posebnog upravnog postupka;
- Upravni akt i upravna stvar, odluka o rješavanju upravne stvari;
- Pravni lijekovi (redovni pravni lijekovi, vanredni pravni lijekovi, obnova postupka);
- Konačnost i pravosnažnost rješenja;
- Nadležnost, sukob nadležnosti;
- Stranka i njezino zastupanje, komuniciranje organa i stranaka, dostavljanje pismena;
- Rokovi (računanje, vrste, zakonski i službeni rokovi);
- Povrat u prijašnje stanje;
- DRUGOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Posebni slučajevi poništavanja, ukidanja i mijenjanja rješenja;
- Izvršenje rješenja i zaključaka;
- Godišnji izvještaj o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku – značaj i potreba;
- Nadzor nad provođenjem zakona, Kaznene odredbe;
- Primjeri rješenja u upravnom postupku (djelomično, dopunsko i privremeno rješenje, rješenje o odbijanju žalbe na prvostepeno rješenje, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i meritorno rješavanje upravne stvari, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i vraćanje predmeta na ponovni postupak, rješenje o izmjeni prvostepenog rješenja po žalbi, rješenje o poništavanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o ukidanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o izvanrednom ukidanju rješenja, rješenje o odbijanju prijedloga za obnovu postupka, rješenje o poništavanju (ukidanju) konačnog rješenja u obnovi postupka, rješenje o poništavanju;
- Zaključak u upravnom postupku;
INSPEKCIJSKI POSTUPAK:
- Upravni nadzor;
- Nadzor nad javnim ustanovama;
- Opći inspekcijski nadzor u postupanju: (KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH);
NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:
- Nadležnost inspekcije;
- Prava i obaveze inspektora;
- Prava i obaveze subjekta nadzora;
UPRAVNI SPOR;
- Kada se pokreće i ko može pokrenuti upravni spor,
- Razlozi za pokretanje upravnog spora,
- Nadležnosti,
- Postupak,
- Tužba,
- Vrste sudskih odluka i njihovo dejstvo,
- Naknada šteta zasnovane na odluci suda iz upravnog spora (postupak, nadležni sud,
vještačenje itd),
- Primjena Zakona o parničnom postupku u upravnim sporovima,
- Pravni lijekovi,
- Obaveznost sudske presude.
PITANJA I ODGOVORI
POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:
195,00 KM po jednom učesniku;
185,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
(Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak prvog i drugog dana, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wirelessinternet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju).
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata iz upravnog postupka(rješenja, zaključci, zapisnici i tome sl) neophodnih za upravne postupke kao i presude kao primjeri sudske prakse.
Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici i uposlenici realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba. Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
BITNO: Za učesnike SAVJETOVANJA obezbijeđen je popust za smještaj. Prijavu i rezervaciju izvršiti na recepciji Hotel „Hollywood“ – Ilidža tel. 033/773-100 ili na e-mail: info@hotel-hollywood.ba sa pozivom na popust dogovoren od strane Agencije APKE Sarajevo sa upravom hotela, troškove smještaja snose učesnici.Cijeneći veliki interes za seminarom, broj učesnika se morao ograničiti. S tim u vezi ispred jednog pravnog subjekta moguće je prijaviti maksimalno ŠEST učesnika uz izuzetke interesa i potrebe velikih organa uprave ali uz predhodnu najavu i odobrenje ove Agencije.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
Naziv pravnog lica:__________________________________________________________
Adresa pravnog lica:_________________________________________________________
Broj faxa:__________________________________________________________________
JIB pravnog lica:____________________________________________________________
Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4.______________________________
2._______________________________________ 5.______________________________
3._______________________________________ 6.______________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________ 2022. godine Pečat i potpis odgovornog lica