-
dec20
ZAVRŠNO SAVJETOVANJE IZ
JAVNIH NABAVKI ZA 2022 GODINU
20.12.2022. GODINE HOTEL „JELENA“ – BANJA LUKA
21.12.2022. GODINE HOTEL „MOSTAR“ – MOSTAR
23.12.2022. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA
- PREDUSLOVI KOJI SE MORAJU ISPUNITI ZA PRIMJENU IZMJENA I DOPUNA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA BIH
- OBAVEZA ISPITAVANJA TRŽIŠTA (IZRADA METODOLOGIJE) ČLAN 14.a ZJN
- IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
- IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
- IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 75. stav 2. ZJN
- UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
- UPOZNAVANJE SA MIŠLJENJIMA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN
- UPOZNAVANJE SA BITNIM RJEŠENJIMA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA OSNOVANE ŽALBE IZJAVLJENE NA TD
Implementacija svih izmjena Zakona o javnim nabavkama zvanično se primjenjuje od 10.12.2022. godine, a koje su veoma bitne i za ugovorne organe i ponuđače.
Prema tome, pravilnost provođenja javnih nabavki jedan je od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača i od izuzetnog značaja je uspješnost definisanja realizacije potpisanog ugovora.
Za ispravnu primjenu odredbi Zakona o javnim nabavkama i danas ostaju određene nejasnoće kao što su, pitanja imenovanja službenika za javne nabavke, obaveza prethodne provjere tržišta, podjele nabavke na lotove, institut plana nabavki, definicija privremenog plan nabavke kao i situacije u kojim slučajevima se ponuđači mogu isključiti iz postupaka javnih nabavki i dr.
Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, Vas ovim putem poziva na savjetovanje o najnovijim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama.
Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.
PREDAVAČI:
Nataša Golić –Član URŽ-a, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;
Dražen Vidaković, dipl.iur. Agencija za javne nabavke BiH, UNDP ekspert iz oblasti zelenih javnih nabavki
Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.
TEME:
OBAVEZA ISPITAVANJA TRŽIŠTA (IZRADA METODOLOGIJE) ČLAN 14.a ZJN
- Šta je predmet provjere
- Način provjere
- Pregled
- Rezultati ankete
- Sačinjavanje službene zabilješke
- Vrste dokaza i služenih zabilješki koje su prihvatljive kao dokaz istraživanja tržišta
- Izrada modela metodologije na savjetovanju
IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
- Osnovni elementi plana
- predmet javne nabavke
- brojčana oznaka i naziv predmeta nabavke iz Jedinstvenog riječnika javnih nabavki JRJN (CPV kod)
- procijenjena vrijednost
- da li se predmet dijeli na lotove
- vrsta postupka ugovaranja
- da li će biti zaključen ugovor o javnoj nabavci ili okvirni sporazum
- period trajanja ugovora o javnoj nabavci ili okvirnog sporazuma,
- okvirni datum pokretanja i zaključenja postupka
- izvor finansiranja
- podatak za koju godinu se plan donosi
- dodatne napomene
- IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
- Osnovni elementi
- Šta se istim treba urediti
- Organizacija postupanja
- Pitanja koja bi tebalo normirati u internom aktu
- Način usvajanja
- Primjer normativnih rješenja određenih pitanja
- Odgovornosti rukovodica zadužene službe/sektora za pripremu poziva i tenderske dokumentacije
- Izvršioci
- Službenik/ci za javne nabavke
- Komisija za javne nabavke
- Ovlaštene osobe za potpisivnje ugovora i pratećih dokumenata
- Ovlaštene osobe za praćenje realizacije ugovora
- Odgovorno lice ispred Ugovornog organa za nadzor nad primjenom pravilnika
- Odgovorno lice za arhivske poslove
- Rokovi unutar pravilnika
- Rok donošenja
- IZMJENA UGOVORA I IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 75. stav 2. ZJN
- Obaveznost ugovornih organa za definisanje revizione klauzule u TD
- Modeli revizionih klauzula prema praksi država članica EU
- Reviziona klauzula u slučaju zakonske izmjene cijena i akciza
- Revizione klauzule za ostale promjene koje se cijene uz korištenje indeksacije cijena
- Praksa Evropskog suda pravde o izmjeni cijena tokom izvršenja ugovora
- UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
- Zakonski osnov za provođenje postupka javne nabavke;
- Predmet javne nabavke;
- Procjena vrijednost javne nabavke;
- Podaci o izvoru – načinu finansiranja
- Opšta pravila o izuzeću
- Odluka o pokretanju postupka i izuzeću od primjene ZJN
- Primjena načela/principa javnih nabavki u nabavkama koje su izuzete od primjene ZJN
- Primjena ostalih propisa
- Internalizirani ugovori
- Horizontalni ugovori (dodjela ugovora drugom ugovornom organu)
- Vertikalni ugovori (dodjela ugovora javnom preduzeću)
- SLUŽBENIK ZA JAVNE NABAVKE
- Poslovi službenika za javne nabavke šta mogu uključivati
UPOZNAVANJE SA MIŠLJENJIMA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN
UPOZNAVANJE SA BITNIM RJEŠENJIMA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA ŽALBE NA TD
BITNE IZMJENE U PROVOĐENJU DIREKTNOG SPORAZUMA I KONKURENTSKOG ZAHTJEVA,
BITNE IZMJENE U SISTEMU PRAVNE ZAŠTITE,
AKTIVNA LEGITIMACIJA
JASNO PRECIZIRANJE ADVOKATSKIH NAKNADA.
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba
POČETAK SVIH SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, certifikat o učešću na savjetovanju, konsultacije u oblasti javnih nabavki u trajanju od mjesec dana nakon savjetovanja, u elektronskoj formi word verziji model internog pravilnika i model motodologije za istraživanje tržišta, drugostepena rješenja URŽ na aktuelne osnovane žalbe i dr..
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
Priručnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 50 KM.
Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka savjetovanja – molimo Vas da nas o tome ranije obavijestite.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
(ZAOKRUŽITI GRAD)
Banja Luka, Mostar, Sarajevo
Naziv pravnog lica:_________________________________________________
Adresa pravnog lica:________________________________________________
Broj faxa:_________________________________________________________
JIB pravnog lica:___________________________________________________
Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4._______________________________________
2._______________________________________ 5._______________________________________
3._______________________________________ 6._______________________________________
NARUDŽBENICA ZA
Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om
Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upisati broj)
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2022. godine Pečat i potpis odgovornog lica