• maj
    10

    Time: 9:30

    Location: HOTEL „HOLLYWOOD“ - ILIDŽA

     

    PRIMJENA SAVREMENIH MENADŽERSKIH KONECEPATA PLANIRANJA I UPRAVLJANJA RAZVOJEM, KAO FAKTOR USPJEHA

    ULOGA I ZNAČAJ RAZVOJNOG PLANIRANJA I UPRAVLJANJA RAZVOJEM

    IZRADA TROGODIŠNJIH I GODIŠNJIH PLANOVA RADA

    IZRADA PLANA JAVNIH NABAVKI U SKLADU SA STRTEGIJOM RAZVOJA

    10.5.2024. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA

     

    Nakon usvajanja Zakona o razvojnom planiranju i  uredbi za izradu strateških i implementacionih dokumenata, značajan broj organizacija susreće se sa problemima usklađivanja planskih i implementacionih dokumenata te općenito upravljanjem razvojem.

    Operacionalizacija strategije postaje sve veći izazov kako za JLS tako i za druge organe uprave.  Strategija omogućuje prelaz sa ad hoc pristupa i inercije na sistemsko vođenje te uvid u strateški pravac kada se donose operativne odluke. Ako strategija nema takvu ulogu, razvoj je prepušten inerciji, diskrecionom pravu vladajuće većine.

    O značaju planiranja i upravljanja razvojem biće elaborrian i značaj sistemskog djelovanja tj. prilagođavanja organizacijske strukture i HRM procesima implementacije strategije.

    U okviru prvog tematskog bloka daje se šira slika sistema upravljanja razvojem i razvojnog planiranja u Federaciji BiH, koja je potrebna za razumijevanje veze između strateških i implementacionih dokumenata. Sagledavanje šire slike podrazumijeva predstavljanje strateškog, normativnog i institucionalnog okvira, osvrt na temeljne principe, te pregled ključnih uloga i odgovornosti institucionalnih aktera kada su u pitanju planiranje rada, monitoring i izvještavanje.

    Drugi tematski blok je specifičniji u odnosu na uvodni dio i obrađuje postupak pripreme i izrade trogodišnjih i godišnjih planova rada organa uprave i upravnih organizacija, bez obzira o kom nivou vlasti u Federaciji BiH se radi. Imajući u vidu da postupak podrazumijeva i ispunjavanje određenih pretpostavki za započinjanje trogodišnjeg planiranja (veza sa relevantnim strateškim dokumentima i akcionim planovima), posebno pripremnim aktivnostima za pripremu Smjernica za trogodišnje planiranje rada, što predstavlja novinu za aktere u procesu u odnosu na raniju praksu pripreme i izrade trogodišnjih i godišnjih planova rada. U drugom tematskom bloku biće predstavljeni  konkretni koraci u postupku izrade trogodišnjih i godišnjih planova rada.

    Konačno, treći tematski blok stavlja akcenat na postupke monitoringa i izvještavanja, gdje su, također, predstavljeni konkretni koraci i primjeri kada je u pitanju priprema izvještaja o radu i izvještaja o razvoju.

    CILJNA SKUPINA:

    Savjetovanje je namijenjeno: rukovodećim državnim službenicima, državnim službenicima i namještenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, članovima uprava društava i javnih ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/HR i menadžerima JLS koji organizuju poslove razvojnog planiranja i upravljanja razvojem,  kao i svima onim koje interesuje navedena tematika. 

    Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasne osnovna načela koja se ogledaju kroz krajnji cilj propisa. Također će se dati osvrt na dosadašnja iskustva i greške prilikom izrade strateških i implementacionih dokumenata (strategije, trogodišnji i jednogodišnji planovi) kao i izvještaja o radu i razvoju. Kroz diskusiju analizirati pozitivne i negativne strane  uredbe o planskim i implementacionim dokumentima razvojnog planiranja.

    Svrha obuke je unaprijediti  nivo znanja, praktične primjene i poboljšati proces strateškog planiranja kada je riječ o primjeni Zakona o razvojnom planiranju i pratećih Uredbi, te o trendovima koji slijede u ovom procesu, primjenom savremenih menadžerskih koncepata BSC, CAF, SFAS, Analiza lanca vrijednosti i dr.

    Unaprijediti znanja o dobrim praksama lokalnog ekonomnskog razvoju u svijetu i lakše implementacije strategija jedinica lokalne samouprave (JLS) u cilju unapređenja lokalnog ekonomskog razvoja (LER) i socioekonomskih pokazatelja JLS.

    Svrha obuke je i osvrt na uzroke loše implementacije strategija te o značaju unutrašnje organizacije i sistematizacije radnih mjesta JLS.

     

    PREDAVAČI: 

    Prof.dr. Đevad Šašić, Certificirani trener Agencije za državnu službu FBiH i Saveza općina i gradova FBiH, dugogodišnji predavač iz obasti strateškog planiranja u više organa uprave.

    Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH.

     

    TEME SAVJETOVANJA:

    MODUL I

    SPECIFIČNOSTI SISTEMA UPRAVLJANJE RAZVOJEM (PREGLED ZAKONSKIH PROPISA)

    – Osnovne funkcije, međuzavisnosti i kritični faktori uspjeha

    – Izazovi i i dobre prakse u izradi strategije-diskusija

    – Strateški menadžment u javnom sektoru

    – Agilni menadžment i upravljanje razvojem

    – Model organizacionog dizajna/razvoja

    – Analiza lanca vrijednosti

    MODUL II

    IMPLEMENTACIJA STRATEGIJE

    – Konverzija i kaskadiranje strategije

    – Povezanost implementacije s drugim ključnim elementima strateškog procesa

    – Postupak izrade Akcionog plana, Smjernica i Trogodišnjeg plana rada (pregled primjera)

    – Monitoring i izvještavanje

    – Vježba 1 Interventna logika izrade TPR

    MODUL III

    OPĆI KONTEKST I CILJEVI EVALUACIJE, METODOLOŠKI PRISTUP, NALAZI EVALUACIJE

    – Teoretski, regulatorni i institucionalni aspekti provedbe evaluacije strateških dokumenata

    – Ključni principi evaluacije strateških dokumenata u Federaciji BiH

    – Agilni menadžerski koncepti (BSC, SCRUM i dr)

    – Vježba 2 Izrada strateške mape

    MODUL IV

    IZRADA PLANA JAVNIH NABAVKI U SKLADU SA STRTEGIJOM RAZVOJA

    – Donošenje plana nabavki (član 17.)

    – Novine, privremeni plan (član 17. stav 6.)

    – Rok 30 dana (član 17. stav 5.)

    – Izmjene i dopune plana (postupak, koliko često, stav revizije itd)

    – Veza sa članom 2. ZJN –VRLO BITNO

    – Način planiranja – primjer, model plana sa rokovima, PLANIRANJE UNAZAD –VRLO BITNO

    – Ko planira, ko izrađije plan nabavki, ko pokreće itd –  DEFINISATI INTERNIM AKTOM VRLO BITNO

    – Primjeri

     POČETAK SAVJETOVANJA: 9:30 h

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:

    190,00 KM po jednom učesniku;

    170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

    POSEBAN POPUST ZA GRUPE TRI I VIŠE UČESNIKA IZ JEDNOG PRAVNOG SUBJEKTA, SVAKI ČETVRTI UČESNIK GRATIS.

    GRATIS MATERIJAL: OGLEDNI MODELI AKATA NEOPHODNI U PROCESU RADA, PLUS POKLON ZA SVE UČESNIKE OD STRANE AGENCIJE APKE GROUP SARAJEVO.

    KOTIZACIJA UKLJUČUJE:

    Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, besplatni parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju.

    Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za postupke sa savjetovanja kao i primjeri sudskih presuda.

    Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici i uposlenici realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba. Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 061/849-330,033/863-446.

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    Naziv pravnog lica:_________________________________________________

    Adresa pravnog lica:________________________________________________

    Broj faxa:_________________________________________________________

    JIB pravnog lica:___________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________  3.______________________________

    2._______________________________________  4.______________________________

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

    Dana___________ 2024. godine                                                    Pečat i potpis odgovornog lica