• apr
    18

    Time: 9:30

    Location: 18.4.2023. GODINE HOTEL „JELENA“ -  BANJA LUKA , 25.4.2023. GODINE HOTEL „MOSTAR“ -  MOSTAR, 28.4.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ -  ILIDŽA 12.5.2023 BIHAĆ HOTEL EMPORIUM

    JAVNE NABAVKE

    18.4.2023. GODINE HOTEL „JELENA“ –  BANJA LUKA

    25.4.2023. GODINE HOTEL „MOSTAR“ –  MOSTAR

    28.4.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ –  ILIDŽA

    12.5.2023. GODINE HOTEL „EMPORIUM“ –  BIHAĆ

     

    • IZUZEĆA OD PRIMJENE ZJN USLOVI KOJI SE MORAJU ISPUNITI
    • DIREKTNI SPORAZUM
    • KONKURENTSKI ZAHTJEV
    • NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZJN
    • METODE ISPITAVANJA TRŽIŠTA (KADA I KAKO SE ISPITUJE, METODOLOGIJA ISPITIVANJA) ČLAN 14.a ZJN
    • IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
    • POSLOVI KOMISIJE ZA NABAVKE I ULOGA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE
    • IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
    • IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 72. stav 5. ZJN
    • UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
    • AKTUELNA RJEŠENJA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA PRIMJENU IZMJENA I DUPUNA ZJN OSNOVANE I NEOSNOVANE ŽALBE (dobri i loši primjeri)
    • AKTUELNA MIŠLJENJA AJN KOJA SE ODNOSE NA PRIMJENU IZMJENA I DUPUNA ZJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA)
    • PRESUDE SUDA BIH
    • AKTIVNA LEGITIMACIJA I UPUTE ZA POSTUPANJE SA ŽALBAMA ŽALITELJA KOJI CILJANO ANGAŽUJU ADVOKATE

    Za ispravnu primjenu odredbi Zakona o javnim nabavkama i danas ostaju određene nejasnoće kao što su, pitanja uslova za izuzeća od zjn, planiranje i primjena direktnog sporazuma kao i konkurentskog zahtjeva, nabavka usluga iz aneksa II zjn, imenovanje službenika za javne nabavke, obaveza prethodne provjere tržišta, podjele nabavke na lotove, institut plana nabavki, definicija privremenog plan nabavke kao i situacije u kojim slučajevima se ponuđači mogu isključiti iz postupaka javnih nabavki i dr.

    Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, Vas ovim putem poziva na savjetovanje o najnovijim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama.

    Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.

    PREDAVAČI: 

    Nataša Golić –Član URŽ-a, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;

    Dražen Vidaković, dipl.iur. certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, UNDP ekspert iz oblasti zelenih javnih nabavki

    Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

    Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.

    TEME:

    1. UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
    • Zakonski osnov za provođenje postupka javne nabavke;
    • Predmet javne nabavke;
    • Procjena vrijednost javne nabavke;
    • Podaci o izvoru – načinu finansiranja
    • Opšta pravila o izuzeću
    • Odluka o pokretanju postupka i izuzeću od primjene ZJN
    • Primjena načela/principa javnih nabavki u nabavkama koje su izuzete od primjene ZJN
    • Primjena ostalih propisa
    • Internalizirani ugovori
    • Horizontalni ugovori (dodjela ugovora drugom ugovornom organu)
    • Vertikalni ugovori (dodjela ugovora javnom preduzeću)
    1. DIREKTNI SPORAZUM
    • Da li se i za provođenje direktnog sporazuma mora provoditi prethodna provjera tržišta?
    • Redoslijed aktivnosti za provođenje direktnog sporazuma
    • Vrijednosni pragovi i cijepanje javne nabavke u direktnom sporazumu
    • Planiranje nabavke putem direktnog sporazuma
    • Primjena Portala javnih nabavki u provođenju direktnog sporazuma
    • Zaključenje direktnog sporazuma
    • Interna pravila u provođenju direktnog sporazuma
    1. KONKURENTSKI ZAHTJEV
    • Redoslijed aktivnosti u provođenju konkurentskog zahtjeva
    • Priprema TD (pojednostavljena TD u konkurentskom zahtjevu, šta to podrazumijeva)
    • Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva nakon početa primjene ZIDZJN?
    • Skraćeni žalbeni rokovi
    1. NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZJN
    • Identifikacija usluga iz Aneksa II Zakona
    • Razlika između neprioritetnih i društvenih i drugih posebnih usluga
    • Postupak javne nabavke usluga iz Aneksa II ZJN
    • Postupak pravne zaštite
    • Praktična radionica: Nabavka hotelskih usluga i usluga stručnog usavršavanja
    1. METODE ISPITAVANJA TRŽIŠTA (KADA I KAKO SE ISPITUJE, METODOLOGIJA ISPITIVANJA) ČLAN 14.a ZJN
    • Šta je predmet provjere
    • Način provjere
    • Pregled
    • Rezultati ankete
    • Sačinjavanje službene zabilješke
    • Vrste dokaza i služenih zabilješki koje su prihvatljive kao dokaz istraživanja tržišta
    • Izrada modela metodologije na savjetovanju

     IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN

    • Osnovni elementi plana
    • predmet javne nabavke
    • brojčana oznaka i naziv predmeta nabavke iz Jedinstvenog riječnika javnih nabavki JRJN (CPV kod)
    • procijenjena vrijednost
    • da li se predmet dijeli na lotove
    • vrsta postupka ugovaranja
    • da li će biti zaključen ugovor o javnoj nabavci ili okvirni sporazum
    • period trajanja ugovora o javnoj nabavci ili okvirnog sporazuma,
    • okvirni datum pokretanja i zaključenja postupka
    • izvor finansiranja
    • podatak za koju godinu se plan donosi
    • dodatne napomene
    1. IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
    • Osnovni elementi
    • Šta se istim treba urediti
    • Organizacija postupanja
    • Pitanja koja bi tebalo normirati u internom aktu
    • Način usvajanja
    • Primjer normativnih rješenja određenih pitanja
    • Odgovornosti rukovodica zadužene službe/sektora za pripremu poziva i tenderske dokumentacije
    • Izvršioci
    • Službenik/ci za javne nabavke
    • Komisija za javne nabavke
    • Ovlaštene osobe za potpisivnje ugovora i pratećih dokumenata
    • Ovlaštene osobe za praćenje realizacije ugovora
    • Odgovorno lice ispred Ugovornog organa za nadzor nad primjenom pravilnika
    • Odgovorno lice za arhivske poslove
    • Rokovi unutar pravilnika
    • Rok donošenja
    1. IZMJENA UGOVORA I IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 75. stav 2. ZJN
    • Obaveznost ugovornih organa za definisanje revizione klauzule u TD
    • Modeli revizionih klauzula prema praksi država članica EU
    • Reviziona klauzula u slučaju zakonske izmjene cijena i akciza
    • Revizione klauzule za ostale promjene koje se cijene uz korištenje indeksacije cijena
    • Praksa Evropskog suda pravde o izmjeni cijena tokom izvršenja ugovora
    1. SLUŽBENIK ZA JAVNE NABAVKE
    • Poslovi službenika za javne nabavke šta mogu uključivati

     UPOZNAVANJE SA MIŠLJENJIMA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN

     UPOZNAVANJE SA BITNIM RJEŠENJIMA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA ŽALBE NA TD

     BITNE IZMJENE U PROVOĐENJU DIREKTNOG SPORAZUMA I KONKURENTSKOG ZAHTJEVA,

     PRESUDE SUDA BIH

     AKTIVNA LEGITIMACIJA I UPUTE ZA POSTUPANJE SA ŽALBAMA ŽALITELJA KOJI CILJANO ANGAŽUJU ADVOKATE

     VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba

     POČETAK SVIH SAVJETOVANJA: u 9:30 h

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:

    190,00 KM po jednom učesniku;

    170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

    KOTIZACIJA UKLJUČUJE:

    Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, certifikat o učešću na savjetovanju, konsultacije u oblasti javnih nabavki u trajanju od mjesec dana nakon savjetovanja, u elektronskoj formi word verziji model internog pravilnika i model motodologije za istraživanje tržišta, drugostepena rješenja URŽ na aktuelne osnovane žalbe i dr..

    SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

    1. Priručnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 50 KM.

     Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba  

    Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka savjetovanja – molimo Vas da nas o tome ranije obavijestite.

     Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

    (ZAOKRUŽITI GRAD)

    Banja Luka, Mostar, Sarajevo, Bihać  

    Naziv pravnog lica:_________________________________________________

    Adresa pravnog lica:________________________________________________

    Broj faxa:_________________________________________________________

    JIB pravnog lica:___________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________ 4._______________________________________

    2._______________________________________ 5._______________________________________

    3._______________________________________ 6._______________________________________

     

    NARUDŽBENICA ZA

    Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om

    Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upisati broj)

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

     

    Dana___________2023. godine                                                         Pečat i potpis odgovornog lica

     

    PLAN I PROGRAM

    Svrha obuke : Rješenja URŽ-a, mišljenja AJN, aktivna legitimacija žalitelja, odgovrnosti ugovornih organa i ponuđača u procesu realizacije, novine u javnim nabavkama, primjeri dobre i loše prakse.
    Učesnici: Uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke.
    Organizator: APKE – Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo
    Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije
    Vrijeme i mjesto održavanja: 18.4.2023. GODINE HOTEL „JELENA“ –  BANJA LUKA

    25.4.2023. GODINE HOTEL „MOSTAR“ –  MOSTAR

    28.4.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ –  ILIDŽA

    12.5.2023. GODINE HOTEL „EMPORIUM“ –  BIHAĆ

     

     

    DNEVNI RED OBUKE

    početak 9:30 h

    VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI:
    9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA;
    9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE:

    –          Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja

    –          Tema po pozivu interni trener Agencije

    11:00-11:15 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE
    11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    12:45-13:45 PAUZA – RUČAK
    13:45-15:00

     

    TREĆI BLOK NASTAVE:

    –          Tema po pozivu eksterni trener Agencije

    –          Bitnosti

    15:00-16:00 ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU