-
okt13
JAVNE NABAVKE
PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA TEKUĆU GODINU (primjeri rješenja i presuda)
PREKRŠAJNE I KRIVIČNE PRIJAVE U PROCESIMA JAVNIH NABAVKI
(kroz praktične primjere)
UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI IZ IZVJEŠTAJA
UREDA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA U FBIH
JAVNE NABAVKE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI13.10.2023. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA
19.10.2023. GODINE HOTEL „JELENA“ – BANJA LUKA
20.10.2023. GODINE HOTEL „EMPORIUM“ – BIHAĆ
IZUZEĆA OD PRIMJENE ZJN USLOVI KOJI SE MORAJU ISPUNITI
DIREKTNI SPORAZUM
KONKURENTSKI ZAHTJEV
NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZJN
METODE ISPITAVANJA TRŽIŠTA (KADA I KAKO SE ISPITUJE, METODOLOGIJA ISPITIVANJA) ČLAN 14.a ZJN
IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
POSLOVI KOMISIJE ZA NABAVKE I ULOGA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE
IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 72. stav 5. ZJN
UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
AKTUELNA MIŠLJENJA AJN KOJA SE ODNOSE NA PRIMJENU IZMJENA I DUPUNA ZJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA)
AKTIVNA LEGITIMACIJA I UPUTE ZA POSTUPANJE SA ŽALBAMA ŽALITELJA KOJI CILJANO ANGAŽUJU ADVOKATE
Za ispravnu primjenu odredbi Zakona o javnim nabavkama i danas ostaju određene nejasnoće kao što su, pitanja uslova za izuzeća od zjn, planiranje i primjena direktnog sporazuma kao i konkurentskog zahtjeva, nabavka usluga iz aneksa II zjn, imenovanje službenika za javne nabavke, obaveza prethodne provjere tržišta, podjele nabavke na lotove, institut plana nabavki, definicija privremenog plan nabavke kao i situacije u kojim slučajevima se ponuđači mogu isključiti iz postupaka javnih nabavki i dr.
Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, Vas ovim putem poziva na savjetovanje o najnovijim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama.
Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.
PREDAVAČI:
Nataša Golić –Član URŽ-a, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;
Dževad Nekić – glavni revizor Ureda za reviziju Federacije Bosne i Hercegovine;
Dražen Vidaković, dipl.iur. advokat – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, UNDP ekspert iz oblasti zelenih javnih nabavki
Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.
TEME:
- UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
- Zakonski osnov za provođenje postupka javne nabavke;
- Predmet javne nabavke;
- Procjena vrijednost javne nabavke;
- Podaci o izvoru – načinu finansiranja
- Opšta pravila o izuzeću
- Odluka o pokretanju postupka i izuzeću od primjene ZJN
- Primjena načela/principa javnih nabavki u nabavkama koje su izuzete od primjene ZJN
- Primjena ostalih propisa
- Internalizirani ugovori
- Horizontalni ugovori (dodjela ugovora drugom ugovornom organu)
- Vertikalni ugovori (dodjela ugovora javnom preduzeću)
- DIREKTNI SPORAZUM
- Da li se i za provođenje direktnog sporazuma mora provoditi prethodna provjera tržišta?
- Redoslijed aktivnosti za provođenje direktnog sporazuma
- Vrijednosni pragovi i cijepanje javne nabavke u direktnom sporazumu
- Planiranje nabavke putem direktnog sporazuma
- Primjena Portala javnih nabavki u provođenju direktnog sporazuma
- Zaključenje direktnog sporazuma
- Interna pravila u provođenju direktnog sporazuma
- KONKURENTSKI ZAHTJEV
- Redoslijed aktivnosti u provođenju konkurentskog zahtjeva
- Priprema TD (pojednostavljena TD u konkurentskom zahtjevu, šta to podrazumijeva)
- Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva nakon početa primjene ZIDZJN?
- Skraćeni žalbeni rokovi
- NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II ZJN
- Identifikacija usluga iz Aneksa II Zakona
- Razlika između neprioritetnih i društvenih i drugih posebnih usluga
- Postupak javne nabavke usluga iz Aneksa II ZJN
- Postupak pravne zaštite
- Praktična radionica: Nabavka hotelskih usluga i usluga stručnog usavršavanja
- METODE ISPITAVANJA TRŽIŠTA (KADA I KAKO SE ISPITUJE, METODOLOGIJA ISPITIVANJA) ČLAN 14.a ZJN
- Šta je predmet provjere
- Način provjere
- Pregled
- Rezultati ankete
- Sačinjavanje službene zabilješke
- Vrste dokaza i služenih zabilješki koje su prihvatljive kao dokaz istraživanja tržišta
- Izrada modela metodologije na savjetovanju
- IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
- Osnovni elementi plana
- predmet javne nabavke
- brojčana oznaka i naziv predmeta nabavke iz Jedinstvenog riječnika javnih nabavki JRJN (CPV kod)
- procijenjena vrijednost
- da li se predmet dijeli na lotove
- vrsta postupka ugovaranja
- da li će biti zaključen ugovor o javnoj nabavci ili okvirni sporazum
- period trajanja ugovora o javnoj nabavci ili okvirnog sporazuma,
- okvirni datum pokretanja i zaključenja postupka
- izvor finansiranja
- podatak za koju godinu se plan donosi
- dodatne napomene
- IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
- Osnovni elementi
- Šta se istim treba urediti
- Organizacija postupanja
- Pitanja koja bi tebalo normirati u internom aktu
- Način usvajanja
- Primjer normativnih rješenja određenih pitanja
- Odgovornosti rukovodica zadužene službe/sektora za pripremu poziva i tenderske dokumentacije
- Izvršioci
- Službenik/ci za javne nabavke
- Komisija za javne nabavke
- Ovlaštene osobe za potpisivnje ugovora i pratećih dokumenata
- Ovlaštene osobe za praćenje realizacije ugovora
- Odgovorno lice ispred Ugovornog organa za nadzor nad primjenom pravilnika
- Odgovorno lice za arhivske poslove
- Rokovi unutar pravilnika
- Rok donošenja
- IZMJENA UGOVORA I IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 75. stav 2. ZJN
- Obaveznost ugovornih organa za definisanje revizione klauzule u TD
- Modeli revizionih klauzula prema praksi država članica EU
- Reviziona klauzula u slučaju zakonske izmjene cijena i akciza
- Revizione klauzule za ostale promjene koje se cijene uz korištenje indeksacije cijena
- Praksa Evropskog suda pravde o izmjeni cijena tokom izvršenja ugovora
- SLUŽBENIK ZA JAVNE NABAVKE
- Poslovi službenika za javne nabavke šta mogu uključivati
- UPOZNAVANJE SA MIŠLJENJIMA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN
- PREKRŠAJNE I KRIVIČNE PRIJAVE U PROCESIMA JAVNIH NABAVKI
- (kroz praktične primjere)
- BITNE IZMJENE U PROVOĐENJU DIREKTNOG SPORAZUMA I KONKURENTSKOG ZAHTJEVA,
- PRESUDE SUDA BIH PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA TEKUĆU GODINU (primjeri rješenja i presuda)
- AKTIVNA LEGITIMACIJA I UPUTE ZA POSTUPANJE SA ŽALBAMA ŽALITELJA KOJI CILJANO ANGAŽUJU ADVOKATE
- JAVNE NABAVKE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI
- Prekšajna i krivična odgovornost u postupcima javnih nabavke (rukovodioca – ostalih učesnika javnih nabavki ispred UO);
- Krivične i prekrašajne odgovornosti u segmentu izuzeća i pregovaračkih postupaka po ZJN;
- Razlika između krivične i prekšajne odgovornosti (kada jedna drugu isključuje);
- Rad komisija za nabavke u vanrednim okolnostima;
- Provođenje nabavki hitne prirode (više sile itd);
- Kako da Ugovorni organi riješe dileme o postupanju u nabavkama u vanrednim okolnostima (analiza kroz aktuelne nabavke…)
- UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI IZ IZVJEŠTAJA
UREDA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA U FBIH
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba
POČETAK SVIH SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
POSEBAN POPUST: ZA GUPE TRI I VIŠE UČESNIKA IZ JEDNOG PRAVNOG SUBJEKTA KAO I ČLANOVE KOMISIJE SVAKI ČETVRTI UČESNIK GRATIS.
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, certifikat o učešću na savjetovanju, konsultacije u oblasti javnih nabavki u trajanju od mjesec dana nakon savjetovanja, u elektronskoj formi word verziji model internog pravilnika i model motodologije za istraživanje tržišta, drugostepena rješenja URŽ na aktuelne osnovane žalbe i dr..
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
- Priručnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 50 KM.
Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka savjetovanja – molimo Vas da nas o tome ranije obavijestite.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
(ZAOKRUŽITI GRAD)
Sarajevo, Banja Luka, Bihać
Naziv pravnog lica:_________________________________________________
Adresa pravnog lica:________________________________________________
Broj faxa:_________________________________________________________
JIB pravnog lica:___________________________________________________
Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4._______________________________________
2._______________________________________ 5._______________________________________
3._______________________________________ 6._______________________________________
NARUDŽBENICA ZA
Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om
Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upisati broj)
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2023. godine Pečat i potpis odgovornog lica