-
maj10
PRIMJENA SAVREMENIH MENADŽERSKIH KONECEPATA PLANIRANJA I UPRAVLJANJA RAZVOJEM, KAO FAKTOR USPJEHA
ULOGA I ZNAČAJ RAZVOJNOG PLANIRANJA I UPRAVLJANJA RAZVOJEM
IZRADA TROGODIŠNJIH I GODIŠNJIH PLANOVA RADA
IZRADA PLANA JAVNIH NABAVKI U SKLADU SA STRTEGIJOM RAZVOJA
10.5.2024. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ – ILIDŽA
Nakon usvajanja Zakona o razvojnom planiranju i uredbi za izradu strateških i implementacionih dokumenata, značajan broj organizacija susreće se sa problemima usklađivanja planskih i implementacionih dokumenata te općenito upravljanjem razvojem.
Operacionalizacija strategije postaje sve veći izazov kako za JLS tako i za druge organe uprave. Strategija omogućuje prelaz sa ad hoc pristupa i inercije na sistemsko vođenje te uvid u strateški pravac kada se donose operativne odluke. Ako strategija nema takvu ulogu, razvoj je prepušten inerciji, diskrecionom pravu vladajuće većine.
O značaju planiranja i upravljanja razvojem biće elaborrian i značaj sistemskog djelovanja tj. prilagođavanja organizacijske strukture i HRM procesima implementacije strategije.
U okviru prvog tematskog bloka daje se šira slika sistema upravljanja razvojem i razvojnog planiranja u Federaciji BiH, koja je potrebna za razumijevanje veze između strateških i implementacionih dokumenata. Sagledavanje šire slike podrazumijeva predstavljanje strateškog, normativnog i institucionalnog okvira, osvrt na temeljne principe, te pregled ključnih uloga i odgovornosti institucionalnih aktera kada su u pitanju planiranje rada, monitoring i izvještavanje.
Drugi tematski blok je specifičniji u odnosu na uvodni dio i obrađuje postupak pripreme i izrade trogodišnjih i godišnjih planova rada organa uprave i upravnih organizacija, bez obzira o kom nivou vlasti u Federaciji BiH se radi. Imajući u vidu da postupak podrazumijeva i ispunjavanje određenih pretpostavki za započinjanje trogodišnjeg planiranja (veza sa relevantnim strateškim dokumentima i akcionim planovima), posebno pripremnim aktivnostima za pripremu Smjernica za trogodišnje planiranje rada, što predstavlja novinu za aktere u procesu u odnosu na raniju praksu pripreme i izrade trogodišnjih i godišnjih planova rada. U drugom tematskom bloku biće predstavljeni konkretni koraci u postupku izrade trogodišnjih i godišnjih planova rada.
Konačno, treći tematski blok stavlja akcenat na postupke monitoringa i izvještavanja, gdje su, također, predstavljeni konkretni koraci i primjeri kada je u pitanju priprema izvještaja o radu i izvještaja o razvoju.
CILJNA SKUPINA:
Savjetovanje je namijenjeno: rukovodećim državnim službenicima, državnim službenicima i namještenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, članovima uprava društava i javnih ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/HR i menadžerima JLS koji organizuju poslove razvojnog planiranja i upravljanja razvojem, kao i svima onim koje interesuje navedena tematika.
Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasne osnovna načela koja se ogledaju kroz krajnji cilj propisa. Također će se dati osvrt na dosadašnja iskustva i greške prilikom izrade strateških i implementacionih dokumenata (strategije, trogodišnji i jednogodišnji planovi) kao i izvještaja o radu i razvoju. Kroz diskusiju analizirati pozitivne i negativne strane uredbe o planskim i implementacionim dokumentima razvojnog planiranja.
Svrha obuke je unaprijediti nivo znanja, praktične primjene i poboljšati proces strateškog planiranja kada je riječ o primjeni Zakona o razvojnom planiranju i pratećih Uredbi, te o trendovima koji slijede u ovom procesu, primjenom savremenih menadžerskih koncepata BSC, CAF, SFAS, Analiza lanca vrijednosti i dr.
Unaprijediti znanja o dobrim praksama lokalnog ekonomnskog razvoju u svijetu i lakše implementacije strategija jedinica lokalne samouprave (JLS) u cilju unapređenja lokalnog ekonomskog razvoja (LER) i socioekonomskih pokazatelja JLS.
Svrha obuke je i osvrt na uzroke loše implementacije strategija te o značaju unutrašnje organizacije i sistematizacije radnih mjesta JLS.
PREDAVAČI:
Prof.dr. Đevad Šašić, Certificirani trener Agencije za državnu službu FBiH i Saveza općina i gradova FBiH, dugogodišnji predavač iz obasti strateškog planiranja u više organa uprave.
Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH.
TEME SAVJETOVANJA:
MODUL I
SPECIFIČNOSTI SISTEMA UPRAVLJANJE RAZVOJEM (PREGLED ZAKONSKIH PROPISA)
– Osnovne funkcije, međuzavisnosti i kritični faktori uspjeha
– Izazovi i i dobre prakse u izradi strategije-diskusija
– Strateški menadžment u javnom sektoru
– Agilni menadžment i upravljanje razvojem
– Model organizacionog dizajna/razvoja
– Analiza lanca vrijednosti
MODUL II
IMPLEMENTACIJA STRATEGIJE
– Konverzija i kaskadiranje strategije
– Povezanost implementacije s drugim ključnim elementima strateškog procesa
– Postupak izrade Akcionog plana, Smjernica i Trogodišnjeg plana rada (pregled primjera)
– Monitoring i izvještavanje
– Vježba 1 Interventna logika izrade TPR
MODUL III
OPĆI KONTEKST I CILJEVI EVALUACIJE, METODOLOŠKI PRISTUP, NALAZI EVALUACIJE
– Teoretski, regulatorni i institucionalni aspekti provedbe evaluacije strateških dokumenata
– Ključni principi evaluacije strateških dokumenata u Federaciji BiH
– Agilni menadžerski koncepti (BSC, SCRUM i dr)
– Vježba 2 Izrada strateške mape
MODUL IV
IZRADA PLANA JAVNIH NABAVKI U SKLADU SA STRTEGIJOM RAZVOJA
– Donošenje plana nabavki (član 17.)
– Novine, privremeni plan (član 17. stav 6.)
– Rok 30 dana (član 17. stav 5.)
– Izmjene i dopune plana (postupak, koliko često, stav revizije itd)
– Veza sa članom 2. ZJN –VRLO BITNO
– Način planiranja – primjer, model plana sa rokovima, PLANIRANJE UNAZAD –VRLO BITNO
– Ko planira, ko izrađije plan nabavki, ko pokreće itd – DEFINISATI INTERNIM AKTOM VRLO BITNO
– Primjeri
POČETAK SAVJETOVANJA: 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
POSEBAN POPUST ZA GRUPE TRI I VIŠE UČESNIKA IZ JEDNOG PRAVNOG SUBJEKTA, SVAKI ČETVRTI UČESNIK GRATIS.
GRATIS MATERIJAL: OGLEDNI MODELI AKATA NEOPHODNI U PROCESU RADA, PLUS POKLON ZA SVE UČESNIKE OD STRANE AGENCIJE APKE GROUP SARAJEVO.
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, besplatni parking uz stalan nadzor, certifikat o učešću na savjetovanju.
Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za postupke sa savjetovanja kao i primjeri sudskih presuda.
Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici i uposlenici realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba. Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 061/849-330,033/863-446.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
Naziv pravnog lica:_________________________________________________
Adresa pravnog lica:________________________________________________
Broj faxa:_________________________________________________________
JIB pravnog lica:___________________________________________________
Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 3.______________________________
2._______________________________________ 4.______________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________ 2024. godine Pečat i potpis odgovornog lica