-
maj26
SAVJETOVANJE IZ
ARHIVSKOG I KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
UPITI I NEJASNOĆE NASTALE U PRIMJENI
STAVOVI I MIŠLJENJA MINISTARSTVA PRAVDE BOSNE I HERCEGOVINE I FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE PO POJEDINIM PITANJIMA
SARAJEVO 26. MAJ 2022. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“, Ilidža-Sarajevo
Naime, Odlukom o kancelarijskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 74/14) definisani su pravi okviri kancelarijskog i arhivskog poslovanja, na nivou institucija Bosne i Hercegovine.
Federalno ministarstvo pravde donijelo je Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine (Službene novine Federacije BiH broj 96/19).
S tim u vezi, Agenciji za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo upućen je veliki broj upita od organa uprave oko primjene navedenih propisa.
Kako se radi o većem broju upita Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo je odlučila da na osnovu upita i interesovanja velikog broja institucija u BiH, javnih preduzeća i javnih ustanova kao i brojnih pitanja oko primjene gore navedenih propisa organizuje savjetovanje na kojem će se govoriti o novinama i razlikama kao i izradi modela akata i novih obrazaca u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu i upravnim organizacijama Bosne i Hercegovine.
Ističemo da se po prvi put na nivou Federacije i nižih nivoa vlasti, kantona, općina, itd., detaljno uređuje pitanje upotrebe faksimila, a velik broj upita se odnosio upravo na pitanja (odluka o izradi faksimila, evidencija o upotrebi faksimila, službena zabilješka o upotrebi faksimila, procedura sa starim i novim faksimilom itd), iz tih razloga pripremili smo instrukcijiu i modele akata kako za sami faksimil tako i za sam Pravilnik u vršenju kancelarijskog poslovanja.
PREDAVAČI:
- Alen Taletović – Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde Federacije BiH;
- Admir Hadrović – arhivist Arhiva Federacije BiH;
KANCELARIJSKO POSLOVANJE
TEME:
- Odluka o kancelarijskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine (“Službeni glasnik BiH”, broj 74/14);
- Stavovi i mišljenja Ministarstva pravde Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine po pojedinim pitanjima;
- PRAVILNIK O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE (Službene novine Federacije BiH broj: 96/19);
- OSNOVNE NOVINE NOVOG PRAVILNIKA;
- UPISIVANJE I VRSTE KNJIGA EVIDENCIJA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU PO NOVOM PRAVILNIKU (koje će biti u obaveznoj primjeni od 1.1.2020);
- KLASIFIKACIJSKE OZNAKE PREDMETA I AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU (prelazna rješenja za elektronsko poslovanje, zavođenje pod jednom klas. oznakom zatim promjena iste u toku godine);
- ORGANIZACIJA VRŠENJA KANCELARIJSKOG POSLOVANJA PO NOVOM PRAVILNIKU;
- PRIMANJE, OTVARANJE, PREGLEDANJE I RASPOREĐIVANJE POŠTE, ODNOSNO AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU;
- ODREĐIVANJE ORGANIZACIONIH JEDINICA, ODNOSNO RADNIH MJESTA KOJIMA SE POŠTA DOSTAVLJA U RAD I RASPOREĐIVANJE POŠTE (SIGNIRANJE) PO NOVOM PRAVILNIKU;
- ZAVOĐENJE I ZDRUŽIVANJE AKATA;
- DOSTAVLJANJE PREDMETA I AKATA U RAD;
- SASTAVNI DIJELOVI SLUŽBENOG AKTA I FAKSIMIL;
- Pojam faksimila po novom pravilniku, ovlaštenje za upotrebu faksimila, upotreba faksimila, evidentiranje upotrebe faksimila, potvrda rukovodioca organa o pravilnom
- Korištenju faksimila, odgovornost za upotrebu faksimila, odgovornost za stavljanje pečata na službeni akt na koji je stavljen faksimil, pravo na korištenje faksimila, procedura izrade faksimila;
- VRAĆANJE RIJEŠENIH PREDMETA PISARNICI I RAZVOĐENJE PREDMETA;
- ROKOVNIK PREDMETA;
- OTPREMANJE POŠTE;
- ŠTA JE ELKTRONSKI POTPIS;
- ŠTA JE ELEKTRONIČKI POTPIS;
- Suštinska razlika između elktronskog i elektroničkog potpisa (PRIMJERI, PRAKSA EU);
- Propisi i pravila upotrebe elktronskog potpisa i elektronske komunikacije u praksi;
- E-UPRAVA (dobra praksa, primjer zemalja u okruženju i EU)
- POSTUPANJE SA DOKUMENTIMA SA OZNAKOM TAJNOSTI (povjerljvi dokumenti);
- REKONSTUKCIJA IZGUBLJENIH PREDMETA (postupak, relevantnost dokumenata);
ARHIVSKO POSLOVANJE
TEME:
- Zakonska regulativa arhivskog poslovanja;
- Arhivska terminologija – osnovni pojmovi;
- Arhivska praksa u BiH i okruženju;
- Izrada liste kategorija registraturne građe s rokovima čuvanja i njena primjena;
- Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe;
- Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tend. dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumantacija iz programskih aktivnosti institucije i sl;
- Vođenje arhivske knjige;
- Izrada topografskog vodiča;
- Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe;
- Preuzimanje arhivske i registraturne građe;
- Vježbe – sačinjavanje arhivskog štembilja, vođenje arhivske knjige, izrada popisa bezvrijedne registraturne građe.
- DIGITALIZACIJE ARHIVSKE GRAĐE (uloga, postupak uvođenja, značaj kao i prednosti -prezentacija);
POČETAK SAVJETOVANJA: 9:30 h
KOTIZACIJA SA UKLJUČENIM PDV-om:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
Kotizacija uključuje (radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o uspješno odslušanom savjetovanju).Kotizacija također uključuje i besplatno modele u word i elektronskoj verziji: uputstva/instrukcije, pravilnik i akate iz obasti kancelarsijkog poslovanja. SPECIJALNO SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA: Knjiga OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, AUTORA: Emir Mehmedović, Edvin Šarić i Admir Hadrović, po cijeni od 60 KM.
ZAŠTO JE BITNO DA PRISUSTVUJETE SAVJETOVANJU?!
- DA bi se upoznali o ulozi, značaju i postupku primjene Odluke i novog Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji Bosne i Hercegovine (Službene novine Federacije BiH broj: 96/19), koji je stupio na snagu, a u obaveznoj primjeni od 01.2020 godine;
- DA bi se upoznali o ispravnoj primjeni faksimila i spriječili greške u korištenju te zloupotrebe istog;
- Da bi se upoznali sa novim metodama potpisa ELKTRONSKI POTPIS, ELEKTRONIČKI POTPIS;
- Da bi se upoznali o suštinskoj razlici između elktronskog i elektroničkog potpisa (PRIMJERI, PRAKSA EU);
- Da bi se upoznali u procedure uvođenja E-UPRAVE – (dobra prkasa, primjer zemalja u okruženju i EU;
- Da bi se upoznali o POSTUPANJU SA DOKUMENTIMA SA OZNAKOM TAJNOSTI (povjerljvi dokumenti);
- Da bi se upoznali o proceduri REKONSTUKCIJE IZGUBLJENIH PREDMETA (postupak)
- Da bi se upoznali o značaju DIGITALIZACIJE ARHIVSKE GRAĐE (uloga, postupak uvođenja, značaj kao i prednosti -prezentacija);
- DA bi se registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe, izrada topografskog vodiča, odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe kao i preuzimanje arhivske i registraturne građe radilo ispravno i u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima;
- DA bi se posao oko arhiviranja i čuvanja arhivske i registraturne građe radio u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima;
- DA se pravilno evidentira, arhivska i registraturna građa nastala radom stvaraoca;
- DA se pravilno vrši odabiranje arhivske iz registraturne građe;
Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici i uposlenici realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba. Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
Naziv pravnog lica:_________________________________________________
Adresa pravnog lica:________________________________________________
Broj faxa:_________________________________________________________
JIB pravnog lica:___________________________________________________
Prijavljujemo IME I PREZIME
1.__________________________ 3._____________________________
2.__________________________ 4._____________________________
NARUDŽBENICA ZA KNJIGU
OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, broj primjeraka _____(upisati broj)
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana________ 2022. godine Pečat i potpis odgovornog lica