-
okt26
VELIKO DVODNEVNO SAVJETOVANJE
O UPRAVNOM POSTUPKU
I INSPEKCIJSKIM POSTUPCIMA
26 i 27.10.2023. GODINE HOTEL GARDEN CITY HOTEL KONJIC
Kao što smo prethodno najavili na našem savjetovanju održanom u Sarajevu na veoma značajnu i obivnu problematiku oko praktične primjene Zakona o upravnom postupku Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH” br.29/2002, 12/2004, 88/2007, 93/2009, 41/2013) i Zakona o upravnom postupku Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 02/98 i 48/99), a koji predhode inspekcijskim postupcima, ovim putem Agencija za pravni kosalting i edukaciju Sarajevo, Vas poziva na dvodnevno savjetovanje po navednim temama uz obrađivanje i ostalih aktualnih propisa koji su u uskoj vezi sa gore navedenim.
Cilj savjetovanja je da se učesnicima pojasni način otklanjanja grešaka nastalih u upravnim (PRVOSTEPENIM I DRUGOSTEPENIM POSTUPCIMA) organa uprave BiH, FBiH, KANTONA, OPĆINA, JAVNIH USTANOVA I JAVNIH PREDUZEĆA, uz davanje jasnih uputa prvenstveno voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka kao i neposrednim rukovodiocima uprave i privrede da svoje postupanje, rokove, utvrđivanje činjenica i tome sl., usklade sa odredbama ovih zakona.
Na traženje i upite velikog broja institucija oko primjene zakonskih propisa o inspekcijama u BiH organizovali smo i savjetovanje sa proširenim temama, posebno u segmentu inspekcijskog nadzora (VRSTE INSPEKCIJSKOG POSTUPKA: UPRAVNI NADZOR, NADZOR NAD JAVNIM USTANOVAMA, OPĆI INSPEKCIJSKI NADZOR U POSTUPANJU: KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH) te pravnog okvira za obavljanje inspekcijskog nadzora.
Akcenat savjetovanja će biti na procesnom postupanju sa primjerima iz prakse uz primjenu drugih materijalnih propisa koji su međusobno komplementarni i time usko povezani sa inspekcijama i temama koje ćemo obrađivati i to nakon obrade teme zakona o upravnim postupcima kao postupaka koji je u uskoj vezi sa inspekcijskim postupanjem.
SAVJETOVANJE JE NAMIJENJENO:
Prvenstveno voditeljima prvostepenih i drugostepenih postupaka, inspektorima komunalnih, tržišnih, građevinskih, sanitarnih, saobraćajnih, inspektora rada, kao i neposrednim rukovodiocima naprijed navedenih, državnim službenicima organa uprave Bosne i Hercegovine svih nivoa, članovima uprava društava i ustanova, zaposlenicima u pravnim odjelima, odjelima općih i kadrovskih poslova, odjelima za upravljanje ljudskim resursima/HR Menadžerima i svima onim koje interesuje navedena tematika.
PREDAVAČI:
- Emir Mehmedović– Ministarstvu pravde Bosne i Hercegovine – Glavni upravni inspektor oblast predavanja: (Zakon o upravnom postupku po kojem postupaju ORGANI UPRAVE BOSNE I HERCEGOVINE);
- Hajrudin Alibašić– Ministarstvo pravosuđa i uprave – Glavni kantonalni upravni inspektor oblast predavanja (inspekcijski postupci sa primjerima iz prakse SUDSKE I UPRAVNE KANTONALNIH, GRADSKIH I OPĆINSKIH NIVOA);
- iur. Edvin Šarić dipl. Pravnik- oblast predavanja: (voditelj najsloženijh drugostepenih postupaka po prvostepenim inspekcijskim postupcima sa primjerima iz prakse SUDSKE I UPRAVNE, ENTITESKOG NIVOA);
TEME SAVJETOVANJA (I DANA) početak u 12:00 h:
- Osnovna načela ZUP-a, (PRIMJERI KRŠENJA, POSTUPAK ISPRAVLJANJA GREŠAKA PO ZUP-u);
- Samostalnost u rješavanju i odgovornosti osoba ovlaštenih za vođenje postupka i za rješavanje kada je NARUŠENA samostalnost u rješavanju;
- Odnos općeg i posebnog upravnog postupka;
- Upravni akt i upravna stvar, odluka o rješavanju upravne stvari;
- Pravo žalbe;
- Konačnost i pravosnažnost rješenja;
- Nadležnost, sukob nadležnosti;
- Stranka i njezino zastupanje, komuniciranje organa i stranaka, dostavljanje pismena;
- Rokovi (računanje, vrste, zakonski i službeni rokovi);
- Povrat u prijašnje stanje;
- PRVOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Dokazivanje, predmet dokazivanja, teret dokazivanja (isprave, uvjerenja, svjedoci, izjava stranke, vještaci, tumači, uviđaj, osiguranje dokaza);
- Pravni lijekovi (redovni pravni lijekovi, vanredni pravni lijekovi, obnova postupka);
- DRUGOSTEPENI UPRAVNI POSTUPAK;
- Posebni slučajevi poništavanja, ukidanja i mijenjanja rješenja;
- Izvršenje rješenja i zaključaka;
- Godišnji izvještaj o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku – značaj i potreba;
- Nadzor nad provođenjem zakona, Kaznene odredbe;
- Primjeri rješenja u upravnom postupku (djelomično, dopunsko i privremeno rješenje, rješenje o odbijanju žalbe na prvostepeno rješenje, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i meritorno rješavanje upravne stvari, rješenje o poništavanju prvostepenog rješenja po žalbi i vraćanje predmeta na ponovni postupak, rješenje o izmjeni prvostepenog rješenja po žalbi, rješenje o poništavanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o ukidanju konačnog rješenja po pravu nadzora, rješenje o izvanrednom ukidanju rješenja, rješenje o odbijanju prijedloga za obnovu postupka, rješenje o poništavanju (ukidanju) konačnog rješenja u obnovi postupka, rješenje o poništavanju;
- Zaključak u upravnom postupku;
- Upotreba FAKSIMILA na službenim aktima i ispravama (kada se može koristiti, odgovornost za upotrebu i čuvanje, rizici, prestanak prava);
- REKONSTRUKCIJA SPISA (OŠTEĆENIH ILI IZGUBLJENIH SPISA ILI AKATA) u skladu sa odredbama ZUP-a;
- Uloga i značaj SLUŽBENE ZABILJEŠKE (kada i gdje se sastavlja da ima pravnu snagu);
- Pitanja i odgovori.
TEME SAVJETOVANJA (II DANA) početak u 9:30 h:
-I- NADLEŽNOST INSPEKCIJA, OVLAŠTENJA INSPEKTORA, SUBJEKT NADZORA:
- Nadležnost inspekcije;
- Prava i obaveze inspektora;
- Prava i obaveze subjekta nadzora;
-II- -INSPEKCIJSKI NADZOR:
- Upravni nadzor;
- Nadzor nad javnim ustanovama;
- Opći inspekcijski nadzor u postupanju: (KOMUNALNIH, TRŽIŠNIH, GRAĐEVINSKIH, SANITARNIH, SAOBRAĆAJNIH, INSPEKTORA RADA I DRUGIH);
-III- KAZNE I UPRAVNE MJERE:
- Nalaganje upravnih mjera;
- Upravna mjera privremene zabrane rada subjektu nadzora u cijelosti ili djelomično;
- Usmeno nalaganje upravne mjere;
- Upravna mjera oduzimanja, uništavanja i stavljanja robe ili predmeta prekršaja van prometa;
- Upravna mjera privremenog oduzimanja, stavljanja pod nadzor, prodaje i uništenja predmeta prekršaja;
- PRAKŠAJNI NALOZI ( PRAVNI OSNOV);
-IV- UPRAVNI SPOR:
- Pokretanje upravnog spora;
- Tok upravnog spora;
- BITNO uloga i značaj prvostepenog i drugostepenog organa u postupku pred sudom;
- Dokazi i dokazivanje;
- Rokovi;
- Povrat u prijašnje stanje;
- Odgode i odlaganja;
- Pitanja i odgovori;
POČETAK SAVJETOVANJA:
PRVI DAN 26.10.2023. godine, registracija i ručak dobrodošlice od 11:00 do 12:00, početak u 12:00 h
DRUGI DAN 27.10.2023. godine 9:30
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:
245,00 KM po jednom učesniku;
220,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA”
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
(Radni materijal, Welkom paket, kafe pauze sa osvježenjem, ručak prvog i drugog dana, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wirelessinternet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju).
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
Pored navednog za sve učesnike savjetovanja obezbijeđeni su bez dodatne naknade (besplatno) elektronski modeli svih akata neophodnih za upravne postupke kao i modeli određenih internih procedura/pravilnika.
Napomena:Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili na e-mail: info@apke.ba.
VRLO BITNO:
Samo za učesnike savjetovanja obezbijeđen je EXTRA popust za smještaj, gdje naši gosti mogu plaćati smještaj u 1/1 sobama po cijeni od 96,00 KM (usluga je noćenje sa doručkom, uz besplatno korištenje bazena, saune i fitnesa). Cijena dvokrevetne sobe iznosi 136,00 KM. Popusti na masaže i usluge wellness centra do 15% popusta, kao i besplatan parking za sve goste hotela.
Prijavu i rezervaciju izvršiti na recepciji „Garden City Hotel tel.: 036/712 800 ili na e-mail: recepcija@gardencity.ba, sa pozivom na popust dogovoren od strane Agencije APKE Sarajevo sa upravom hotela, troškove smještaja snose učesnici.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitom putem e-maila: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
BITNO: Cijeneći veliki interes za seminarom, broj učesnika se morao ograničiti. S tim u vezi ispred jednog pravnog subjekta moguće je prijaviti maksimalno ŠEST učesnika.
PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)
Naziv pravnog lica:_________________________________________________
- Adresa pravnog lica:________________________________________________
- Broj faxa:_________________________________________________________
- JIB pravnog lica:___________________________________________________
- Prijavljujemo IME I PREZIME
1._______________________________________ 4.______________________________
2._______________________________________ 5.______________________________
3._______________________________________ 6.______________________________
Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili E-mail: info@apke.ba.
Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.
Dana___________2023. godine Pečat i potpis odgovornog lica
PLAN I PROGRAM
Svrha obuke : Po pozivu i temama Učesnici: Voditelji prvostepenih i drugostepenih postupaka, inspektori, državni službenici organa uprave Bosne i Hercegovine, namještenici organa uprave svih nivoa vlasti kao i lica koja rade na navednim poslovima u pravnim licima Organizator: Agencija za pravni konsalting i edukaciju Sarajevo Izvođači: Interni i eksterni treneri Agencije Mjesto održavanja: 26 i 27.10.2023. GODINE HOTEL GARDEN CITY HOTEL KONJIC Datum održavanja: 26 i 27.10.2023. GODINE HOTEL GARDEN CITY HOTEL KONJIC DNEVNI RED OBUKE
DNEVNI RED
PRVOG DANA početak 12:00 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 11:00 -12:00 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; Ručak dobrodošlice
12:00- 13:30 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
13:30-14:00 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 14:00-16:00 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
16:00-16:30 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 16:30-18:00 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– Bitnosti
18:00-18:10 ZAKLJUČCI PRVOG DANA I PLAN ZA DRUGI DAN DNEVNI RED OBUKE
DRUGOG DANA početak 9:30 h
VRIJEME: GLAVNI SADRŽAJI: 9:00 -9:30 DOLAZAK I REGISTRACIJA UČESNIKA; 9:30- 11:00 PRVI BLOK NASTAVE: – Pozdravne riječi i uvodni dio savjetovanja
– Tema po pozivu interni trener Agencije
11:00-11:15 PAUZA UZ KAFU I OSVJEŽENJE 11:15-12:45 DRUGI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
12:45-13:45 PAUZA – RUČAK 13:45-15:00 TREĆI BLOK NASTAVE: – Tema po pozivu eksterni trener Agencije
– Bitnosti
15:00-16:00 ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA, PAUZA UZ KAFU ZAKLJUČCI SAVJETOVANJA
- ______________________________________________________
- ______________________________________________________
- ______________________________________________________