• okt
    21

    Time: 13;00

    Location: HOTEL „SUNCE“ - NEUM

    VELIKO TRODNEVNO ZAVRŠNO SAVJETOVANJE IZ

    JAVNIH NABAVKI ZA 2024

     

    NOVINE U NABAVKAMA (ELEKTRONSKE PONUDE, E-AUKCIJA)

    PREKRŠAJNE I KRIVIČNE PRIJAVE U PROCESIMA JAVNIH NABAVKI

    (kroz praktične primjere)

    UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI U SEGMENTU

    PRAKSA URŽ-A I SUDA BIH (primjeri rješenja i presuda)

    INOVATIVNE JAVNE NABAVKE 

    21-23.10.2024. GODINE HOTEL SUNCE“, NEUM

    Savjetovanje je namijenjeno prvenstveno rukovodiocima, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke i službenicima za javne nabavke kao i organizacionim jedinicama koje se bave javnim nabavkama, a sve u cilju zakonitog, efikasnog, ekonomičnog i transparentnog trošenja javnih sredstava u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik BiH”, broj: 39/14).

    Temeljem naprijed navedenog pozvali smo vrlo iskusne predavače na veliko dvodnevno stručno savjetovanje iz oblasti javnih nabavki uz akcenat na praktične primjere iz njihove prakse.

    PREDAVAČI: 

    • Kemal Muhamedović, dipl. oec – razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (ejn.gov.ba)
    • Sanel Nezirić dipl. pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, advokat specijaliziran za javne nabavke;
    • Milica Pranjić dipl pravnik – Pravni savjetnik za upravne sporove Sud BiH, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;
    • Edvin Šarić pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH.

    TEME:

    PREDAVAČ: Kemal Muhamedović, dipl. oec, razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba);                                                                                                                                             

    UPOZNAVANJE SA IZMJENAMA U SISTEMU E-NABAVKE

    • E-aukcija novi statusi;
    • Organizacione jedinice ponuđača;
    • Ispravka obavještenja nakon poništenja jednog ili više lotova;
    • Pregled svih postupaka ugovornog organa u profilu operatera;

    ELEKTRONSKE PONUDE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI

    • Kreiranje elektronskog postupka u sistemu e-Nabavke;
    • Uslovi za učešće u e-postupku;
    • Kreiranje elektronskog postupka;
    • Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku;
    • Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke;
    • Kreiranje ponude;
    • Slanje elektronskih ponuda;
    • Otvaranje elektronskih ponuda;
    • Podnošenje zahtjeva za uvid u ponude;
    • Provođenje postupka direktnog sporazuma elektronskim putem

    E-AUKCIJA

    • E-Aukcija sa strane ponuđača;
    • Izmjena i otkazivanje e-Aukcije;
    • Kako se obavještavaju ponuđači o terminu e-Aukcije;
    • Završetak e-Aukcije;
    • Elektronske javne nabavke;
    • Provođenje e-Aukcije u sistemu javnih nabavki, demonstracija;
    • Zakazivanje i provođenje e-Aukcije;

    PREDAVAČ: Milica Pranjić dipl pravnik

    IZMJENE I DOPUNE ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA (OBJAVLJENE U SLUŽBENOM GLASNIKU BIH 50/24)

    • Primjena novih izmjena i dopuna Zakona o javnim nabavkama?
    • Problemi koje mogu stvoriti izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama?
    • Da li se izmjene Zakona o javnim nabavkama primjenjuju i na započete postupke javnih nabavki prije stupanja na snagu izmjena i dopuna?
    • Koje obaveze ima Ugovorni organ prilikom zaprimanja žalbi?
    • Da li se taksa uplaćuje odmah pri izjavljivanju žalbe?
    • Da li Ugovorni organ poziva žalitelja na uređenje žalbe ukoliko taksa nije uplaćena?
    • Da li se uopće razmatraju žalbe koje ne sadrže podatak o uplaćenoj taksi?
    • Od kada teče rok za izjavljivanje žalbi?
    • Da li se protiv Zaključka ukoliko žalba ne sadrži taksu može izjaviti žalba URŽ-u?
    • Da li se visina taksi za pokretanje žalbenih postupaka promijenila ili su ostale iste?
    • Na koji način Ugovorni organ provjerava da je taksa zaista i uplaćena?
    • Postupanje Ugovornih organa ukoliko uz žalbu nije priložena taksa, a naknadno se ustanovi da je ista uplaćena od žalitelja?
    • Način postupanja po žalbi, urednom i neurednom?
    • Izrada akta u uređenju žalbe?
    • Ko potpisuje akte o uređenju žalbe?
    • Način provjere uplate tj nakade za žalbu?
    • Forma akta o uređenju žalbe, rokovi, itd..

    UPRAVNI SPOR

    • Ispunjenje uslova za pokretanje upravnog spora
    • Zahtjev za naknadu štete

    PREDAVAČ: Sanel Nezirić, dipl. pravnik, advokat;

    JAVNE NABAVKE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI

    • Prekšajna i krivična odgovornost u postupcima javnih nabavke (rukovodioca – ostalih učesnika javnih nabavki ispred UO);
    • Krivične i prekrašajne odgovornosti u segmentu izuzeća i pregovaračkih postupaka po ZJN;
    • Razlika između krivične i prekšajne odgovornosti (kada jedna drugu isključuje);
    • Rad komisija za nabavke u vanrednim okolnostima;
    • Provođenje nabavki hitne prirode (nabavka potrebnih sredstava za vrijeme epidemije, više sile itd);
    • Kako da Ugovorni organi riješe dileme o postupanju u nabavkama u vanrednim okolnostima (analiza kroz aktuelne nabavke „Respiratori“, pokretna bolnica, maske, rukavice i sl.)

    OKONČANJE POSTUPKA NABAVKE (IZBOR PONUĐAČA ILI PONIŠTAVANJE POSTUPKA NABAVKE)

    • Donošenje odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača/poništenju postupka nabavke;
    • Period mirovanja do zaključenja ugovora o javnoj nabavci;
    • Kada se može poništi postupak nabavke, kada se može započeti novi postupak nabavke;
    • Postupak dodjele ugovora drugorangiranom ponuđaču (koraci);
    • PRIMJERI IZ PRAKSE RADA I STAVOVI INSTITUCIJA ZA PRAĆENJE PRIMJENE ZAKONA;
    • PRIMJERI IZ PRAKSE PRAVNE ZAŠTITE U POSTUPKU JAVNE NABAVKE;
    • PRIMJERI IZ PRAKSE U RADU DRUGOSTEPENOG ORGANA PO ŽALBI URŽ-a;
    • PRIMJERI IZ PRAKSE UPRAVNIH SPOROVA U RADU SUDA BIH;

    PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA

    • Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
    • Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
    • Primjeri prakse UO;
    • Primjeri prakse PONUĐAČA;
    • Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavke- studija slučaja;

    PREDAVAČ: Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik;

    UOČENE NEPRAVILNOSTI U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI

    • Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
    • Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
    • Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
    • Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki, primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
    • Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);

     INOVATIVNE JAVNE NABAVKE

    • Šta su inovativane javne nabavke odnosno javne nabavke inovacija, rješenja IR, proizvoda IP
    • Pojam IR tj IP?
    • Zašto je važno?
    • Ko ima interes?
    • Kako se postupak provodi?
    • Koje vrste IR-a postoje?
    • Kako se upravlja IR?
    • Primjeri IR-a
    • Posredništvom u IR-u?
    • Brokerska usluga u postaupku IR, IP ?

    VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba.

    POČETAK SAVJETOVANJA: Prvi dan početak u 13:00 h, drugi i treći dan početak u 10:00 h

    KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:

    ■ Prisustvo u hotelu – 280 KM po jednom učesniku
    ■ Prisustvo u hotelu – za pretplatnike pravnog konsaltinga– kotizacija iznosi 250 KM po jednom učesniku
    ■ Prisustvo u hotelu – 260 KM za dva i više učesnika

    Kotizacija uključuje (Radni materijal, Welkom paket, modele svih akata neophodnih u postupcima iz tema koje se obrađuju, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak drugog dana, obezbijeđen parking uz stalan nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju sudska praksa.

    SMJEŠTAJ 

    Kotizacija ne uključuje smještaj učesnika. U Neumu se nalazi velik broj hotela gdje učesnici mogu odsjesti, a postoji mogućnost i privatnog smještaja. Za učesnike savjetovanja obezbijeđene su povoljnije cijene smještaja u samom hotelu “Sunce”. Za povoljnije cijene, prilikom rezervacije u hotelu “Sunce” dovoljno je da naglasite da ste učesnik savjetovanja. Cijena noćenja za učesnike savjetovanja je:

    – 1/2 soba : 85,00KM / osobi / danu / uključen doručak
    – 1/1 soba : 135,00KM / danu / uključen doručak.

    Boraviš taksa 2 KM po danu.

    Parking – gratis.
    Web adresa hotela “Sunce” je www.hotel-sunce.com , E-mail: info@hotel-sunce.com

    Telefoni 036-880-033, 036-885-808

    U Neumu se nalazi velik broj hotela gdje učesnici mogu odsjesti, a postoji mogućnost i privatnog smještaja.

    SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

    Pravilnik o uslovima i načinu korišenja e-Aukcije i provođenje e-Aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-Akucije po cijeni od 40 KM, dok je redovna prodaja po cijeni 60 KM.

      Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.  Program savjetovanja i obrazac za onlineprijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

     

    PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

     

    • Naziv pravnog lica:_________________________________________________
    • Adresa pravnog lica:________________________________________________
    • Broj faxa:_________________________________________________________
    • JIB pravnog lica:___________________________________________________
    • Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1.__________________________                             4._____________________________

    2.__________________________                             5._____________________________

    3.__________________________                             6._____________________________

     

    NARUDŽBENICA ZA

     Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om.

     Broj primjeraka koji želite naručiti: _______ (upisati broj)

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

          

     Dana___________2024. godine                                                     Pečat i potpis odgovornog lica