• dec
    20

    Time: 9:30

    Location: 20.12.2022. GODINE HOTEL „JELENA“ -  BANJA LUKA , 21.12.2022. GODINE HOTEL „MOSTAR“ -  MOSTAR, 23.12.2022. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ -  ILIDŽA

    ZAVRŠNO SAVJETOVANJE IZ

    JAVNIH NABAVKI ZA 2022 GODINU

     

    20.12.2022. GODINE HOTEL „JELENA“ –  BANJA LUKA

    21.12.2022. GODINE HOTEL „MOSTAR“ –  MOSTAR

    23.12.2022. GODINE HOTEL „HOLLYWOOD“ –  ILIDŽA

     

    • PREDUSLOVI KOJI SE MORAJU ISPUNITI ZA PRIMJENU IZMJENA I DOPUNA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA BIH
    • OBAVEZA ISPITAVANJA TRŽIŠTA (IZRADA METODOLOGIJE) ČLAN 14.a ZJN
    • IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN
    • IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
    • IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 75. stav 2. ZJN
    • UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
    • UPOZNAVANJE SA MIŠLJENJIMA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN
    • UPOZNAVANJE SA BITNIM RJEŠENJIMA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA OSNOVANE ŽALBE IZJAVLJENE NA TD

      

    Implementacija svih izmjena Zakona o javnim nabavkama zvanično se primjenjuje od 10.12.2022. godine, a koje su veoma bitne i za ugovorne organe i ponuđače.

    Prema tome, pravilnost provođenja javnih nabavki jedan je od najbitnijih segmenata poslovanja svakog ugovornog organa i ponuđača i od izuzetnog značaja je uspješnost definisanja realizacije potpisanog ugovora.

    Za ispravnu primjenu odredbi Zakona o javnim nabavkama i danas ostaju određene nejasnoće kao što su, pitanja imenovanja službenika za javne nabavke, obaveza prethodne provjere tržišta, podjele nabavke na lotove, institut plana nabavki, definicija privremenog plan nabavke kao i situacije u kojim slučajevima se ponuđači mogu isključiti iz postupaka javnih nabavki i dr.

    Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, Vas ovim putem poziva na savjetovanje o najnovijim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama.

    Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.

     
     

    PREDAVAČI: 

    Nataša Golić –Član URŽ-a, certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH;

    Dražen Vidaković, dipl.iur. Agencija za javne nabavke BiH, UNDP ekspert iz oblasti zelenih javnih nabavki

    Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;

    Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik – Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH, ekspert na listama Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Kantona Sarajevo iz oblasti javnih nabavki i oblasti koje mogu biti predmet javnih nabavki.

    TEME:

    OBAVEZA ISPITAVANJA TRŽIŠTA (IZRADA METODOLOGIJE) ČLAN 14.a ZJN

    • Šta je predmet provjere
    • Način provjere
    • Pregled
    • Rezultati ankete
    • Sačinjavanje službene zabilješke
    • Vrste dokaza i služenih zabilješki koje su prihvatljive kao dokaz istraživanja tržišta
    • Izrada modela metodologije na savjetovanju

     IZRADA PLANA ILI PRIVREMENOG PLANA NABAVKI ČLAN 17. ZJN

    • Osnovni elementi plana
    • predmet javne nabavke
    • brojčana oznaka i naziv predmeta nabavke iz Jedinstvenog riječnika javnih nabavki JRJN (CPV kod)
    • procijenjena vrijednost
    • da li se predmet dijeli na lotove
    • vrsta postupka ugovaranja
    • da li će biti zaključen ugovor o javnoj nabavci ili okvirni sporazum
    • period trajanja ugovora o javnoj nabavci ili okvirnog sporazuma,
    • okvirni datum pokretanja i zaključenja postupka
    • izvor finansiranja
    • podatak za koju godinu se plan donosi
    • dodatne napomene
    1. IZRADA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O JAVNIM NABAVKAMA ČLAN 13. STAV 3. ZJN
    • Osnovni elementi
    • Šta se istim treba urediti
    • Organizacija postupanja
    • Pitanja koja bi tebalo normirati u internom aktu
    • Način usvajanja
    • Primjer normativnih rješenja određenih pitanja
    • Odgovornosti rukovodica zadužene službe/sektora za pripremu poziva i tenderske dokumentacije
    • Izvršioci
    • Službenik/ci za javne nabavke
    • Komisija za javne nabavke
    • Ovlaštene osobe za potpisivnje ugovora i pratećih dokumenata
    • Ovlaštene osobe za praćenje realizacije ugovora
    • Odgovorno lice ispred Ugovornog organa za nadzor nad primjenom pravilnika
    • Odgovorno lice za arhivske poslove
    • Rokovi unutar pravilnika
    • Rok donošenja
    1. IZMJENA UGOVORA I IZRADA REVIZIONE KLAZULE U TD U SKLADU SA ČLANOM 75. stav 2. ZJN
    • Obaveznost ugovornih organa za definisanje revizione klauzule u TD
    • Modeli revizionih klauzula prema praksi država članica EU
    • Reviziona klauzula u slučaju zakonske izmjene cijena i akciza
    • Revizione klauzule za ostale promjene koje se cijene uz korištenje indeksacije cijena
    • Praksa Evropskog suda pravde o izmjeni cijena tokom izvršenja ugovora
    1. UGOVORI PO IZUZEĆU ČLAN 10a DO ČLANA 10f ZJN
    • Zakonski osnov za provođenje postupka javne nabavke;
    • Predmet javne nabavke;
    • Procjena vrijednost javne nabavke;
    • Podaci o izvoru – načinu finansiranja
    • Opšta pravila o izuzeću
    • Odluka o pokretanju postupka i izuzeću od primjene ZJN
    • Primjena načela/principa javnih nabavki u nabavkama koje su izuzete od primjene ZJN
    • Primjena ostalih propisa
    • Internalizirani ugovori
    • Horizontalni ugovori (dodjela ugovora drugom ugovornom organu)
    • Vertikalni ugovori (dodjela ugovora javnom preduzeću)
    1. SLUŽBENIK ZA JAVNE NABAVKE
    • Poslovi službenika za javne nabavke šta mogu uključivati

     UPOZNAVANJE SA MIŠLJENJIMA AJN (POJEDINAČNO PO TEMAMA) VEZANO ZA PRIMJENU SVIH NOVINA ZIDZJN

     UPOZNAVANJE SA BITNIM RJEŠENJIMA URŽ-A KOJA SE ODNOSE NA ŽALBE NA TD

     BITNE IZMJENE U PROVOĐENJU DIREKTNOG SPORAZUMA I KONKURENTSKOG ZAHTJEVA,

     BITNE IZMJENE U SISTEMU PRAVNE ZAŠTITE,

     AKTIVNA LEGITIMACIJA

     JASNO PRECIZIRANJE ADVOKATSKIH NAKNADA.

     VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba

     POČETAK SVIH SAVJETOVANJA: u 9:30 h

     KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE BEZ PDV-a:

    190,00 KM po jednom učesniku;

    170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

    150,00 KM po osobi za predplatnike „PRAVNOG KONSALTINGA

    KOTIZACIJA UKLJUČUJE:

    Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, certifikat o učešću na savjetovanju, konsultacije u oblasti javnih nabavki u trajanju od mjesec dana nakon savjetovanja, u elektronskoj formi word verziji model internog pravilnika i model motodologije za istraživanje tržišta, drugostepena rješenja URŽ na aktuelne osnovane žalbe i dr..

    SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:

    Priručnik o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa CD-om i zvučnim objašnjanjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 50 KM.

     Broj učesnika je ograničen. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici kao i uposlenici iz realnog sektora svakako mogu prisustvovati savjetovanju uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba  

    Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka savjetovanja – molimo Vas da nas o tome ranije obavijestite.

     Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

     PRIJAVNI OBRAZAC (NARUDŽBENICA)

    (ZAOKRUŽITI GRAD)

    Banja Luka, Mostar, Sarajevo

    Naziv pravnog lica:_________________________________________________

    Adresa pravnog lica:________________________________________________

    Broj faxa:_________________________________________________________

    JIB pravnog lica:___________________________________________________

    Prijavljujemo IME I PREZIME

     

    1._______________________________________ 4._______________________________________

    2._______________________________________ 5._______________________________________

    3._______________________________________ 6._______________________________________

     

    NARUDŽBENICA ZA

    Priručnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu sa CD-om

    Broj primjeraka koji želite naručiti: ______________ (upisati broj)

     

    Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.

    Uplatu izvršiti na račun: 3387202206410406, UniCredit Bank d.d. Sarajevo.

     

     

    Dana___________2022. godine                                                         Pečat i potpis odgovornog lica